Infolinia: 801 000 206 tel: 62 741 22 52
PROMOCJA: Plecaki lub głośniki GRATIS do wybranych laptopów i komputerów DELL. Sprawdź zasady promocji.

Promocja


Promocja na Office 365 Business dla Firm


Promocja zmień stację roboczą na Precision i wyprzedź konkurencję.

Szybki kontakt


Ważne informacje


  • 0 801 000 206
    62 741 22 52
    9:00-17:00
    dni robocze
  • Odbiór osobisty
    8:00-17:00
    dni robocze
  • kurier DPD:
    - przelew 0 zł
    - pobranie 35 zł
  • Wygodne płatności online
  • Paczki wysyłamy
    w ciągu 24 godzin.

Polecane



Najlepsze komputery Dell All In One - promocja w sklepie

Laptopy Dell stworzone dla wymagających


Partnerzy


Autoryzowany partner Dell Polska - kupuj u zaufanych partnerów Dell

Masz firmę? Kup komputery Dell i laptopy Dell w leasingu

Płać wygodnie za zakupy - szybkie płatności Przelewy24





Serwis i reklamacje

Serwis firmy Dell

 

Skierowanie zgłoszenia gwarancyjnego bezpośrednio do firmy Dell, w większości przypadków przyśpieszy jego realizację i skróci czas reakcji.

Infolinia techniczna Dell:

Tel. 22 579 57 00

Informacje o gwarancji:

dell.com/learn/pl

Pomoc techniczna i sterowniki:

dell.com/support/incidents-online/pl

Godziny pracy:
Pon - Pt 8.00-17.00

 

Reklamacje i zwroty


Proces składania reklamacji:

1. Dodaj zgłoszenie reklamacyjne korzystając z formularza RMA.
2. System nada specjalny numer reklamacji, dzięki któremu będzie można sprawdzić status reklamacji i kontaktować się z obsługą.
3. Poczekaj na akceptację i informację zwrotną.
4. Przydzielony numer RMA umieść na paczce i zabezpiecz go przed zniszczeniem.
5. Paczkę prześlij do Działu Wysyłek.

 

Dział Wysyłek
Netland Computers
62-800 Kalisz
ul. Wrocławska 35

 

6. Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz niezwłocznie odpowiedź w swojej sprawie.

Szczegółowe informacje:

Reklamowany towar należy dostarczyć na adres naszej siedziby:

 

Dział Wysyłek
Netland Computers
62-800 Kalisz
ul. Wrocławska 35


Towar musi byc zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.

Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.

W powyższym zgłoszeniu należy okreslić tryb reklamacji, z jakiego chcesz skorzystać - gwarancja lub niezgodność towaru z umową.

W przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji, wymagane jest dołączenie kserokopii faktury lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeśli produkt taką posiada) oraz szczegółowego opisu usterki, wraz z informacją o okolicznościach jej występowania.

W przypadku odbioru zgłoszenia w salonie stacjonarnym, reklamowany towar należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.

Newsletter

DELL24.pl
ul. Wrocławska 35
62-800 Kalisz
tel: 62 741 22 52
tel: +48 695 994 554