Infolinia: 801 000 206 tel: 62 741 22 52

Promocja


Promocja na Office 365 Business dla Firm


Promocja zmień stację roboczą na Precision i wyprzedź konkurencję.

Szybki kontakt


Ważne informacje


  • 0 801 000 206
    62 741 22 52
    9:00-17:00
    dni robocze
  • Odbiór osobisty
    8:00-17:00
    dni robocze
  • kurier DPD:
    - przelew 0 zł
    - pobranie 35 zł
  • Wygodne płatności online
  • Paczki wysyłamy
    w ciągu 24 godzin.

Polecane



Najlepsze komputery Dell All In One - promocja w sklepie

Laptopy Dell stworzone dla wymagających


Partnerzy


Autoryzowany partner Dell Polska - kupuj u zaufanych partnerów Dell

Masz firmę? Kup komputery Dell i laptopy Dell w leasingu

Płać wygodnie za zakupy - szybkie płatności Przelewy24





Pomoc i FAQ

W tym miejscu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

 

Gwarancja


Co to jest gwarancja Dell Premium Panel?

W ramach gwarancji Premium Panel Dell dopuszcza wizytę swojego inżyniera u klienta w terminie do 3 dni roboczych w zależności od pory dnia zgłoszonej usterki. Producent określa też ilość uszkodzonych subpikseli która uprawnia klienta do wymiany monitora w ramach gwarancji. Dla gwarancji Premium Panel ilość tą ustalono na poziomie jednego jasnego subpiksela, 6 ciemnych subpikseli bądź jednego jasnego i 6 ciemnych.

Co to jest gwarancja Dell Next Business Day?

Dell zapewnia gwarancję Next Business Day (naprawa następnego dnia roboczego). Są to najlepsze warunki serwisu gwarancyjnego na polskim rynku IT. W przypadku usterki Dell gwarantuje 1 dzień roboczy reakcji. Produkty Dell objęte tą gwarancją naprawiane są następnego dnia roboczego po zgłoszeniu usterki.

Co to jest rozszerzenie gwarancji Easy Protect?

EasyProtect to przedłużona ochrona serwisowa dedykowana dla większości sprzętu elektronicznego, komputerowego, sprzętu ogólnego użytku domowego. Ochrona jest udzielana w zakresie tożsamym z gwarancją producenta sprzętu.

EasyProtect możesz nabyć na dodatkowe 12, 24 lub 36 miesięcy. Jest to przedłużona gwarancja, która działa na warunkach tożsamych z gwarancją producenta sprzętu.

Z gwarancji wyłączone są takie produkty jak baterie, tonery i inne produkty eksploatacyjne.

Jak liczona jest gwarancja w Dell?

Gwarancja Dell liczona jest od daty zakupu tj. daty sprzedaży, która widnieje na dacie zakupu. Długość obowiązywania gwarancji można sprawdzić na stronie Dell podając numer Service Tag.

 

Zakupy


Jak szybko otrzymam swoje zamówienie?

Termin wysyłki uzależniony jest od kilku czynników: dostępności towarów, sposoby płatności, sposobie dostarczenia towaru.

Zamówienia realizujemy na bieżąco. Wysyłki odbywają się najczęściej w ciągu 24h (dni robocze) od momentu zaksięgowania wpłaty na naszych rachunkach bankowych.

Jeśli liczy się dla Ciebie szybkość realizacji zamówienia wybierz płatność za pomocą Przelewy24.

Nie otrzymałem faktury

Faktury za zakupy przesyłane są na adres e-mail w ciągu 2 dni od dostarczenia zamówienia.

Zamówienia większej ilości sprzętu

Jeśli rozważałeś zakup lub wymianę sprzętu w swojej firmie lub realizujesz projekt dla swojego kontrachenta, zapraszamy do kontaktu w celu przygotowania szczegółowej wyceny. Nasz zespół to wykwalifikowani specjaliści, którzy doskonale znają potrzeby i wymagania klienta biznesowego i instytucjonalnego.

Z powodzeniem obsługujemy firmy i instytucje na terenie całego kraju, w tym: korporacje, zakłady produkcyjne, instytucje adminisracji państwowej, służbę zdrowia, służby mundurowe, instytucje kultury,
szkolnictwo, hotele i pensjonaty, projektantów i architektów.

 

Płatności


Czy mogę dokonać zakupu na raty?

Jako jedną z form płatności w naszym sklepie komputerowym, umożliwiamy Państwu proste i bezpieczne zakupy sprzętu komputerowego na raty. Współpracujemy z czołowymi firmami udzielającymi kredytów ratalnych. W celu zakupu na raty należy dodać wybrany produkt / produkty do koszyka i podczas składania zamówienia wybrać opcję płatności przez "Przelewy24". Po przekierowaniu do płatności należy wybrać odpowiednią formę płatności np. mRaty, Sygma raty, Santander raty.

Wybierając ten sposób płatności, samodzielnie wypełniasz wniosek elektroniczny, nawet w 15 minut możesz otrzymać decyzję Banku.  Wszelkie formalności dokonywane są bezpośrednio z bankiem udzialającym kredytu ratalnego.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Za zamówienie możesz zapłacić tradycyjnym przelewem, szybkim przelewem (Przelewy24), kartą kredytową (Przelewy24) lub przy odbiorze.

 

Dostawa


Jakim kurierem dostarczane są zamówienia?

Przesyłki pobraniowe dostarczane są kurierem UPS. Pozostałe przesyłki realizowane są najczęściej firmami kurierskimi DPD i DHL.

Kurier spóźnia się z dostawa przesyłki

Jeśli kurier dostarczający Twoje Zamówienie spóźnia się zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z firmą kurierską.

Jak otrzymać numer listu przewozowego kuriera?

Napisz do nas na adres e-mail zamowienia@dell24.pl


Newsletter

DELL24.pl
ul. Wrocławska 35
62-800 Kalisz
tel: 62 741 22 52
tel: +48 695 994 554