Infolinia: 801 000 206 tel: 62 741 22 52
PROMOCJA: Kup dowolny komputer lub laptop DELL i odbierz GRATIS. Szczegóły promocji

Promocja


Promocja na Office 365 Business dla Firm


Promocja poznaj nowego laptopa Dell Latitude.


Promocja zmień stację roboczą na Precision i wyprzedź konkurencję.

Szybki kontakt


Ważne informacje


  • 0 801 000 206
    62 741 22 52
    9:00-17:00
    dni robocze
  • Odbiór osobisty
    8:00-17:00
    dni robocze
  • kurier DPD:
    - przelew 0 zł
    - pobranie 35 zł
  • Wygodne płatności online
  • Paczki wysyłamy
    w ciągu 24 godzin.

Polecane



Najlepsze komputery Dell All In One - promocja w sklepie

Laptopy Dell stworzone dla wymagających


Partnerzy


Autoryzowany partner Dell Polska - kupuj u zaufanych partnerów Dell

Masz firmę? Kup komputery Dell i laptopy Dell w leasingu

Płać wygodnie za zakupy - szybkie płatności Przelewy24





Pomoc i FAQ

W tym miejscu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

 

Gwarancja


Co to jest gwarancja Dell Premium Panel?

W ramach gwarancji Premium Panel Dell dopuszcza wizytę swojego inżyniera u klienta w terminie do 3 dni roboczych w zależności od pory dnia zgłoszonej usterki. Producent określa też ilość uszkodzonych subpikseli która uprawnia klienta do wymiany monitora w ramach gwarancji. Dla gwarancji Premium Panel ilość tą ustalono na poziomie jednego jasnego subpiksela, 6 ciemnych subpikseli bądź jednego jasnego i 6 ciemnych.

 

Co to jest gwarancja Dell Advanced Exchange Service?

 

Jeśli monitor objęty jest zaawansowaną wymianą i występuje problem z urządzeniem, którego nie można rozwiązać przez telefon, serwis Della wyśle nowe urządzenie zastępcze następnego dnia roboczego. Wadliwe urządzenie odsyła się dopiero po otrzymaniu nowego monitora.

Co to jest gwarancja Dell Next Business Day?

Dell zapewnia gwarancję Next Business Day (naprawa następnego dnia roboczego). Są to najlepsze warunki serwisu gwarancyjnego na polskim rynku IT. W przypadku usterki Dell gwarantuje 1 dzień roboczy reakcji. Produkty Dell objęte tą gwarancją naprawiane są następnego dnia roboczego po zgłoszeniu usterki.

 

Co to jest gwarancja Dell ProSupport?

 

Usługa Dell ProSupport oferuje całodobowy dostęp do specjalistów, którzy udzielają fachowej pomocy informatykom pracującym w przedsiębiorstwie. Dell zapewnia pomoc techniczna u klienta w następnym dniu roboczym oraz opcje wysyłki części lub technika w ciągu czterech lub ośmiu godzin. Można liczyć także na pomoc w razie incydentów dotyczących oprogramowania innych producentów do centrum danych, aplikacji użytkowników końcowych, systemów operacyjnych i oprogramowania wewnętrznego. Usługa ProSupport gwarantuje błyskawiczny kontakt z doświadczonymi fachowcami przez całą dobę i na całym świecie, dzięki czemu ekspresowo rozwiążesz problemy, utrzymasz produktywność i wyeliminujesz zakłócenia działalności. W ramach usługi ProSupport firma Dell gwarantuje:

  • Bezpośredni, całodobowy dostęp do inżynierów ds. usług ProSupport na całym świecie
  • Wymiana części i interwencje u klienta w następnym dniu roboczym
  • Monitorowanie zdarzeń w terenie za pośrednictwem naszych 5 centrów obsługi na całym świecie
  • Pojedyncze źródło pomocy

 

Co to jest gwarancja Dell ProSupport Plus?

 

ProSupport Plus to najpełniejsza usługa pomocy technicznej firmy Dell dla komputerów osobistych i tabletów, gwarantuje maksymalne wsparcie przy minimalnym zaangażowaniu Klienta. Jest to jedyna dostępna usługa premium obejmująca komputery osobiste i tablety, która automatyzuje świadczenie pomocy technicznej w celu zapobiegania powstawaniu problemów i eliminuje je błyskawicznie, kiedy się pojawią. Usługa zapewnia dostęp całodobowo, 7 dni w tygodniu priorytetowy kontakt ze specjalistami w zakresie sprzętu i oprogramowania. Dzięki dostępowi do SupportAssist pomaga w aktywnym monitorowaniu komputerów osobistych i tabletów, zapewniając ich sprawne działanie i najwyższą wydajność. Naprawa na miejscu u Klienta następnego dnia roboczego odbywa się po przeprowadzeniu zdalnej diagnozy. Usługa daje także możliwość zatrzymania przez Klienta wymienionego dysku twardego w celu ochrony danych.


Co to jest rozszerzenie gwarancji Easy Protect?

EasyProtect to przedłużona ochrona serwisowa dedykowana dla większości sprzętu elektronicznego, komputerowego, sprzętu ogólnego użytku domowego. Ochrona jest udzielana w zakresie tożsamym z gwarancją producenta sprzętu.

EasyProtect możesz nabyć na dodatkowe 12, 24 lub 36 miesięcy. Jest to przedłużona gwarancja, która działa na warunkach tożsamych z gwarancją producenta sprzętu.

Z gwarancji wyłączone są takie produkty jak baterie, tonery i inne produkty eksploatacyjne.


Jak liczona jest gwarancja w Dell?


Gwarancja Dell liczona jest od daty zakupu tj. daty sprzedaży, która widnieje na dacie zakupu. Długość obowiązywania gwarancji można sprawdzić na stronie Dell podając numer Service Tag.

 

Gdzie znaleźć numer Service Tag ?

 

Kod Service Tag składa się z 7 znaków alfanumerycznych, a kod usług ekspresowych to ciąg 10–11 cyfr będący numeryczną wersją kodu Service Tag. Firma Dell używa tych identyfikatorów produktów, aby uzyskać dostęp do danych technicznych konkretnego urządzenia i informacji o gwarancji, co pozwala świadczyć spersonalizowaną pomoc techniczną. W przypadku laptopów Dell naklejka z kodem Service Tag znajduje się na spodzie. W niektórych modelach numer Service Tag znajduje się pod klapką, która zakrywa naklejkę.

 

Czym są jasne piksele?

 

Martwy piksel odnosi się do piksela z defektem w możliwości wyświetlania prawidłowego koloru wyjściowego. Może wyglądać jak maleńka czarna lub biała plama na ekranie. Gdy piksel pozostaje na stałe, jest znany jako jasny piksel.

 

Zakupy


Jak szybko otrzymam swoje zamówienie?

Termin wysyłki uzależniony jest od kilku czynników: dostępności towarów, sposoby płatności, sposobie dostarczenia towaru.

Zamówienia realizujemy na bieżąco. Wysyłki odbywają się najczęściej w ciągu 24h (dni robocze) od momentu zaksięgowania wpłaty na naszych rachunkach bankowych.

Jeśli liczy się dla Ciebie szybkość realizacji zamówienia wybierz płatność za pomocą Przelewy24.

Nie otrzymałem faktury

Faktury za zakupy przesyłane są na adres e-mail w ciągu 2 dni od dostarczenia zamówienia.

Nie otrzymałem paragonu

Jeśli dokonałeś zakupu jako osoba indywidualna otrzymasz dokument w postaci paragonu. Zostanie on przesłany niezwlocznie na adres podany podczas składania zamówienia za pośrednictwem Poczty Polskiej (list).

Zamówienia większej ilości sprzętu

Jeśli rozważałeś zakup lub wymianę sprzętu w swojej firmie lub realizujesz projekt dla swojego kontrachenta, zapraszamy do kontaktu w celu przygotowania szczegółowej wyceny. Nasz zespół to wykwalifikowani specjaliści, którzy doskonale znają potrzeby i wymagania klienta biznesowego i instytucjonalnego.

Z powodzeniem obsługujemy firmy i instytucje na terenie całego kraju, w tym: korporacje, zakłady produkcyjne, instytucje adminisracji państwowej, służbę zdrowia, służby mundurowe, instytucje kultury,
szkolnictwo, hotele i pensjonaty, projektantów i architektów.

 

Płatności


Czy mogę dokonać zakupu na raty?

Jako jedną z form płatności w naszym sklepie komputerowym, umożliwiamy Państwu proste i bezpieczne zakupy sprzętu komputerowego na raty. Współpracujemy z czołowymi firmami udzielającymi kredytów ratalnych. W celu zakupu na raty należy dodać wybrany produkt / produkty do koszyka i podczas składania zamówienia wybrać opcję płatności przez "Przelewy24". Po przekierowaniu do płatności należy wybrać odpowiednią formę płatności np. mRaty, Sygma raty, Santander raty.

Wybierając ten sposób płatności, samodzielnie wypełniasz wniosek elektroniczny, nawet w 15 minut możesz otrzymać decyzję Banku.  Wszelkie formalności dokonywane są bezpośrednio z bankiem udzialającym kredytu ratalnego.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Za zamówienie możesz zapłacić tradycyjnym przelewem, szybkim przelewem (Przelewy24), kartą kredytową (Przelewy24) lub przy odbiorze.

 

Dostawa


Jakim kurierem dostarczane są zamówienia?

Przesyłki pobraniowe dostarczane są kurierem UPS. Pozostałe przesyłki realizowane są najczęściej firmami kurierskimi DPD i DHL.

Kurier spóźnia się z dostawa przesyłki

Jeśli kurier dostarczający Twoje Zamówienie spóźnia się zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z firmą kurierską.

Jak otrzymać numer listu przewozowego kuriera?

Napisz do nas na adres e-mail zamowienia@dell24.pl

 

Newsletter

DELL24.pl
ul. Wrocławska 35
62-800 Kalisz
tel: 62 741 22 52
tel: +48 695 994 554